vangennip.reismee.nl

Vancouver - Amsterdam

Helaas, dit is de laatste keer dat we in Canada wakker worden. Deze ochtend controleren we nog of alles in de goede koffer of handbagage zit, zodat er geen koffer te zwaar is, of dat er per ongeluk nog vloeistof in de handbagage meegaat.
Na alles gecheckt te hebben, checken we uit bij het hotel. We laten de auto nog wel in de garage van het hotel staan, en gaan zelf te voet nog even Vancouver in.
We gaan kijken of we nog wat Terracotta Warriors kunnen vinden misschien. Dit is een kunstproject waarbij een aantal replica's van de Terracotta Warriors uit China door een aantal kunstenaars een eigen uiterlijk hebben gekregen. Vlakbij Canada Place vinden we er een paar, waar we toevalligerwijs toch ook nog een kijkje wilden gaan nemen.

Het is vandaag behoorlijk fris buiten, zeker omdat we eigenlijk de verkeerde beslissing hebben genomen om zonder jas op pad te gaan. We besluiten nu dus maar om onze laatste stuiptrekkingen in Vancouver maar te staken, en toch maar richting het vliegveld te gaan.
We halen de auto op bij het hotel, en rijden naar het vliegveld; onderweg gooien we de tank van de auto nog even vol. Daarna leveren we de auto netjes af bij de verhuurmaatschappij.

Nu zit de trip er voor ons echt op. De rest van de reis zullen we uit handen moeten geven aan de mensen van de KLM.

We vertrekken rond 16:00u vanuit Vancouver en landen om 10:00u lokale tijd in Amsterdam.
Onze vakantie zit er nu toch echt, echt op! Maar we hebben genoten, en we hebben het idee dat we er alles uit hebben gehaald wat er voor ons in zat, dus dat geeft een heel fijn gevoel! We zullen er nog vaak aan terugdenken, en zeker de komende tijd, want we hebben een hoop foto- en film-materiaal dat uitgezocht moet worden!
Misschien dat er hier op reismee.nl nog wat extra materiaal verschijnt, maar iedereen is natuurlijk van harte welkom om ons persoonlijk naar onze verhalen en foto's of video's te informeren!

We vonden het leuk dat er toch een groepje trouwe volgers van onze reisblog was. Iedereen bedankt hiervoor, en natuurlijk ook voor al jullie reacties!

Groetjes,
Sjors en Nora

Jan

En dan begint nu dus de after canada periode.....Ik kijk al uit naar de mooie verhalen.......C U Jan